2016. június 11., szombat

A Bagolykő Mágustanoda falai között

A mostani bejegyzésemben elsős és másodikos diákoktól érdeklődtem afelől, hogy mennyire tetszik nekik a Bagolykő Mágustanoda oldala, hogy érzik itt magukat, és mit hiányolnak belőle. 
Lássuk hát a válaszokat! :-)









Barabás Dália Vanda:
 

Nekem tetszik minden, az emberek is mind kedvesek akikkel eddig beszéltem, igazából nem tudok olyat mondani ami hiányozna.  :D
Sok helyszín van, de lehet mondjuk lehetne egy kicsivel több és érdekesebb kinti helyszín, de amúgy minden rendben van! :-)



Éjkerti Csermely: 


Nekem tetszik az oldal :D máskülönben nem lennék itt. De olyan nagyon nagy véleményt nem igazán tudok mondani bocsi.


Vitéz Rebeka: 


Nagyon jól érzem magam, és nagyon örülök, hogy rátaláltam. Szerintem minden jó úgy ahogy most van, semmi hiányosságot nem érzek.


Fazekas Lily:


Imádom az oldalt, nem változtatnék rajta semmit. :-)


Andrew Bob Thomson:
 

Nagyon tetszik maga az oldal és jól is érzem magam. És hát amire gondoltam az épp nem hiányzik, de jó lenne egy Android verzió az oldalnak. (Persze ez csak az én véleményem...).





Domokos Véda: 


Nagyon szeretem az oldalt, ez az első szerepjátékos oldi, ahol vagyok, és nagyon tetszik. A tesóm mutatta meg, és nagyon köszönöm neki, mert nagyon jó!
 

Feliszi Leona:


Nagyon jó ez az oldal ,tele van fantáziával csak kicsit nehéz belejönni az álmodói szerepbe  és könnyű eltévedni a kastélyban. :-)
  

Taylor Elena: 


Én elégedett vagyok.

  



Márky Sebestyén: 


Nem akarok nagyon belemenni a dolgokba, így körülfalazom. Maga az oldal felépítése, alapja, ötlete szerintem nagyon is tökéletes. Mert magát a filmeket/könyveket újrajátszó, vagy másfele vivő oldalakból van egy rakat, viszont olyanból, akik kicsi országunkban akarnak alkotni, aligha. Bár kb többségben vannak a külföldi nevek, de üsse kavics, nincs is ezzel probléma.
Azt szeretem benne, hogy maga a desing olyan végtelenül tiszta, és minimalista, hogy már az benne a csicsa. Játszom máshol is, ott is meg tud fogni egy-egy elem, de akiknek gyenge a gépük, vagy tablet van csak kéznél, nagyon nehezen működnek. Külön öröm, hogy itt a játék a hangsúlyos, nem a külcsín. Az is egy nagyon plusz szempont, hogy roppant aktív, napi szinten fordulnak meg hsz-ek, új arcok, meglévő arcok új formái, stb. Nincsenek VP karakterek, nincsen tumultus ebből, meg abból a fajból, ami kényelmes, mert ha minden sarkon vámpír várná a karakterem, nem lenne kellemes. Ráfekszik arra, hogy a kreativitást beleszője egy emberi karakterbe, az már más kérdés, hogy van-e plusz, vagy sem. Itt nem kell görcsölnöm a hsz-en, hogy tökéletes legyen, a gyengébb, gyermeki karakterekkel is lehet alkotni, és fejlődni, ami szerintem tök jó.
Az, amit nagyon szeretek, még ha melós is, a vizsgarendszer. Az, hogy létezik. Nem az van, hogy beregelünk egy negyedévest, ötödévest, és évekig azzal játszunk, nem mozdulunk előre, csak ha épp úgy véljük, most már jó lenne. Hogy vannak órák, tananyagok, lehet kreatívkodni a szorgalmikkal. Tehát, hogy egy iskolában játszódó oldalon nem csak egy megemlített tény a tanulás. Itt sem vérkomoly, de létezik.
Szeretem továbbá a kalandokat, a kisebb meséket, ahol egy-egy kósza hsz-re kell reagálnom, tornáztatva a karakterem. Ebből én elviselnék többet is, még ha nem mindig lenne időm rá 100%, de beérem azzal, amit kapunk.

Amit hiányolok. Huh. Egy olyan témát, játékot, amibe be-beírva, valaki random összesorsolna pár embert, hogy játszanak együtt. Ez kifejezetten jó lenne, hogy a nem H, újonc karakterek is tudjanak kibontakozni, akár fejlődni az írásban. Mert néha keresőbe mindenhol követelmény a H, és a kezdők meg csak várnak, és néha el is tűnnek. Ez szerintem kreatív lenne, akár adhatna egy szituációt is, ha épp olyan lenne. Sajnos, ahol láttam ilyet, ott nem aktív ez a téma, pedig szerintem mókás.
Talán amit még hiányolok, az önmagát megíró hsz olyan apróság, ami csak néha bukkan fel, hogy jaj kellene, aztán mégsem. Alapvetően csak a fenti kis szösszenet.
Összegezve: jól érzem magam az oldalon, motivált vagyok, tele ötlettel, még ha nem alkotok multit, alkothatok a meglévő karakterrel is. Bár néhány szabály nagyon szoros, (nem a káromkodással, tiltott cselekvésekkel kapcsolatos) el lehet viselni, kényelmesen.



Eve Bennett:


Nagyon jól érzem magam az oldalon, bár elég ritkán tudok felnézni és egyenlőre a tanulás miatt vagyok itt. Már megismertem pár embert és kedves fogadtatásban volt részem, aminek nagyon örültem. Kicsit féltem, hogy milyen lesz egy ilyen közösségbe belépni, de nekem nagyon tetszik. Igaz, hogy egyenlőre csak nézelődöm, de mihamarabb szeretnék én is jobban megismerkedni másokkal.
Még nem találtam olyan dolgok, ami ne tetszene, bár nem is vagyok fenn túl sokat és nem vagyok túlságosan aktív. Nekem nagyon tetszik ez az oldal és jelen pillanatban nem változtatnék rajta semmit.  :-)


Amy Artmenson: 


Hát én nagyon szeretem.  :D  Már régebben is játszottam, csak aztán valamiért abbamaradt. Lehet csak én érzem így, de mintha kicsit kihalt volna az oldal. Mármint, mintha régen sokkal többen lettünk volna. Persze ez érthető, mindenki felnőtt meg stb, csak furcsa. :D




Sheela Lengrond:
 

Nagyon tetszik nekem a kezdetektől fogva. Igazából az FRPG oldalán találtam rá, és nem hittem volna, hogy létezik olyan varázs sulis fórum, aminek a Harry Potteres elemein kívül sok saját és eredeti ötlete is van, továbbá normális, rendezett a design.

Hangulatilag is kellemes, nem csak kinézetileg. Bár visszatérő játékos vagyok, így most kezdem csak igazán felmérni a terepet, azt kell mondanom, jól érzem magam. Vevő a társaság a jó humorra, alapjaiban véve igyekszik nyitni mások felé. A befogadókör széles, így nem nehéz barátra lelni sem. :-)

Személy szerint pedig nem hiányolok semmit sem. Jó úgy, ahogy most van! 

 Üdvözlettel: Sheela Lengrond & Rickmouren (a bagoly) 


 
Sakura Petra:


Köszönöm a levelet!  :-) Sajnos ritkán jut időm rá, de nagyon jó a közösség, és a szerepes felületek is.  :-)


Belme Marcsi: 


Nagyon tetszik nekem a Bagolykő Mágustanoda oldala, nagyon jól érzem magam itt, és nem hiányolok belőle semmit.


Szentgáli Krisztina:


Hogy tetszik-e a Bagolykő? Nem kérdés ez, csajszi, imádom, és nagyon jól érzem magam, annyira, hogy a 18-i találkozóra biztosan ott leszek, amit hiányolok, az egy több tagú VB, mert egyelőre még minden munka a kérvényekkel kapcsolatban a jelenlegi tagokra hárul, jó lenne némi terhet levenni a vállukról plusz tagokkal. :-)


Hayley L. Martinez: 

Én egyszerűen imádom! Nagyon sok barátom, kedves élményem, emlékem van erről az oldalról, illetve a találkozókról, de az egy másik téma. :-) Azt sajnálom, hogy nem ugorhatok bele ebbe a világba. :D


Somoskői Lilla: 

Természetesen tetszik az oldal, azért vagyok itt. Szeretem a közösséget is, bár természetesen nem vagyunk tökéletesek, dehát egyik közösség sem az. Az oldalból sokszor talán a rugalmasságot hiányolom egy kicsit, bár megértem, hogy az egyesületi és hasonló dolgok miatt sok dologban meg van kötve a kezünk, de összességében jól érzem itt magam, rövidebb-hosszabb kihagyások után mindig visszatérek valamilyen formában:)






Egerszegi A. Flóra:


1. Tetszik nagyon
2. A régóta ígért varázslatrendszert, meg azt, hogy nem játszanak varázslatosan a játékosok (sokszor én sem), mintha csak muglik lennénk és szockodunk. plusz hiányolom az egymáshoz való megértést, mert csak mondjuk, de nem tesszük. Hiányolom még a kemény szankciókat, az üres fenyegetőzések már unalmasak, pont úgy, ahogy az "adjunk még egy esélyt neki".
 

 

Szarvasi Nádja:

Nem rég érkeztem, de már nagyjából tudom, mi hogy zajlik errefelé. :-) Ez az első szerepjátékos oldal, ahol vagyok.
Igazából az oldal így tetszik, ahogy van. Szeretek itt lenni, bár, az időm nem mindig engedi. :-(
A családom már meg is jegyezte, hogy mennyit gépezek... pedig ez az idő kevés!!!



















 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése